Întrebări frecvente

Magazinele noastre
 
1. Cum pot afla programul de lucru al magazinelor Linella?
Orarul de lucru al oricărui magazin Linella îl puteţi găsi pe site-ul nostru, la secţiunea Magazine. De asemenea, programul de lucru este indicat şi pe uşa de la intrare a magazinului. 
 
2. Magazinele Linella lucrează în zilele de sărbătoare?
Toate magazinele Linella lucrează conform orarului, inclusiv în zilele de sărbătoare.
 
3. Cum putem contacta  managerii magazinelor?
Datele de contact ale tuturor managerilor, inclusiv ale departamentelor le puteţi găsi pe site-ul www.linella.md la secţiunea contacte.
 
4. Cum pot afla adresa celui mai apropiat magazin Linella?
Pentru a vedea localizarea pe hartă a magazinelor Linella din Chişinău puteţi accesa harta sau puteţi vedea adresele tuturor magazinelor în parte.
 
Masa de comenzi 
 
1. Ce reprezintă serviciul Masa de Comenzi?
Masa de comenzi este un serviciu nou, exclusiv de la Linella, ce vă permite să faceţi comandă de produse de culinărie. 
 
2. Ce fel de produse pot comanda prin intermediul Mesei de Comenzi?
Puteţi alege dintr-o gamă largă de bucate, preparate ca acasă: sărmăluţe de post şi cu carne, plăcinte proaspete cu brânză, varză, etc., salate de sărbătoare, pârjoale şi multe altele. Pentru a vedea o bună parte din produsele propuse şi preţul acestora, accesaţi linkul Masa de Comenzi Linella.
 
3. Cum pot face comandă?
Pentru a comanda produse de culinărie vă puteţi apropia la unul din magazinele Linella:
- Linella 4 – Râşcani, bd. Mosova 10/1
- Linella 5 – Buiucani, str. Onisifor Ghibu 7/2
- Linella 6 – Botanica, str. Nicolae Titulescu 47
- Linella 9 – Râşcani, str. Matei Basarab 5/1
- Linella 10 – Poşta Veche, str-la Studenţilor 2/2
- Linella 11 – Botanica, str. Independenţei 21/1
- Linella 12 – Ciocana, str. Maria Drăgan 4/1
- Linella 15 - Ciocana, str. Mircea cel Bâtrân 11/6
- Linella 16 - Buiucani, str. Alba Iulia 196/4
- Linella 17 - Bălţi, str. Bulgară 136
 
4. În cât timp este gata comanda?
Comanda este gata în 24 de ore de la efectuarea ei.
 
5. Cum se efectuează achitarea?
Comanda se achită 30% în avans şi 70% la preluarea comezii.
 
6. Cum pot afla mai multe informaţii despre Masa de Comenzi?
Pentru mai multe detalii puteţi apela la numărul de telefon: (+373) 68 078 140, între orele 9.00 şi 18.00.
 
Produsele
 
1. Cum și în ce cazuri pot restitui produsele cumpărate în rețeaua Linella?
Linella vă oferă garanția schimbului! Fie că produsul este de o calitate necorespunzătoare sau ați observat că  termenul este expirat atunci vă puteți adresa personalului magazinului în care ați făcut cumpărătura. La prezentarea cecului în decurs de 24 de ore de la procurarea mărfii, aceasta poate fi schimbată sau rambursată. 
 
2. La casa de marcat am observat că prețul unui produs era diferit față de cel afișat la raft. Cum se procedează în acest caz? La ce preț mi se va încasa produsul?
Toate prețurile produselor noastre sunt monitorizate și actualizate astfel încât să se evite astfel de situații. Dacă totuși se întâmplă să constatați diferența între prețul afișat la raft și cel de la casa de marcat, puteți sesiza imediat acest fapt casierului, situația urmând a fi verificată în vederea remedierii. În acest caz dumneavoastra veți cumpăra produsul respectiv la prețul afișat la raft, preț care v-a determinat să luați decizia de a-l achiziționa.
 
Deservirea
 
1. Cum procedez în cazul în care doresc să adresez o plângere, o sesizare sau o sugestie privind calitatea deservirii în magazinele Linella ?
Opiniile, sugestiile și nemulțumirile fiecărui client sunt importante pentru noi. Astfel vă punem la dispoziție 3 modalități prin care dvs. puteți adresa o reclamație/sugestie:
- în magazine sunt amplasate cutii pentru sugestii și reclamații, în care puteți lăsa opiniile/sesizările dvs. în formă scrisă;
- pe site-ul companiei, la secțiunea Întrebări și Răspunsuri oricine își poate exprima opinia și adresa anumite întrebări;
- se poate sesiza direct administrația magazinului sau chiar sediul central la numărul de telefon 890-927. 
 
2. Este îndreptățit agentul de pază să mă percheziționeze la ieșirea din magazin?
Agenții de paza au rolul de a asigura protecția magazinului și de a împiedica sustragerea oricărui produs în mod ilicit. Astfel, în situația în care un agent de pază remarcă neregularități, poate solicita respectuos persoanei în cauză sa îi arate conținutul genții sau al bagajelor adiacente. 
 
3. Pot intra în magazin cu un rucsac / bagaj voluminos?
Bagajele vor fi lăsate în dulăpioarele special amenajate la intrarea în magazin, iar pentru a evita posibilele incidente, nu se vor lăsa în dulap obiecte, lucruri de valoare. 
 
4. Intră în atribuțiile casierului ambalarea produselor în pungi la casa de marcat?
Întrucât ne propunem să oferim servicii de calitate clienților noștri, casierii au responsabilitatea de a ajuta cumpărătorii în ceea ce privește amplasarea produselor în pungi la casele de marcat.
 
Promoţiile Linella
 
1. Cum pot afla despre promoţiile în curs de desfăşurare din magazinele reţelei de magazine Linella?
Cele mai noi și actuale promoții le puteți găsi pe site-ul www.linella.md, în secțiunea Promoții Curente. De asemenea, la casele de marcat sunt distribuite broşuri şi pliante informaționale, distribuite inclusiv prin intermediul cutiilor poştale. Un alt mijloc de informare îl reprezintă spoturile audio difuzate în magazin, precum și însuși personalul magazinului. 
 
2. Cum se procedează în situația în care un produs aflat la promoţie nu se regăsește în magazin la prețul nou, deși promoția este în desfășurare?
Compania noastra este preocupată constant de reducerea prețurilor și confortul financiar al clienților, încercând permanent să pună la dispoziția acestora oferte promoționale atractive. Dacă se întâmplă să nu coincidă prețul din broșură cu cel de la raft, semnalați acest lucru personalului iar eroarea de sistem va fi imediat remediată și preţul actualizat.
 
Cardurile de reduceri Linella
 
1. Care este mecanismul de funcţionare al cardurilor de reduceri?
Începând cu data de 12.04.2012 mecanismul de funcţionare al cardurilor de reduceri Linella s-a modificat. Acum aveţi reduceri mult mai mari la produsele participante în promoţii. Mecanismul este:
- Reducerile se oferă doar la produsele participante în promoţii, marcate cu indicatorul special la raft!
- Doar deţinătorii cardurilor Linella beneficiază de reduceri;
- Reducerile sunt valabile doar la prezentarea cardului de reduceri; 
- Lista produselor aflate la promoţie se modifică în timp;
- Mecanismul anterior al cardurilor (reducere din suma cumpărăturii) se anulează.
 
2. Cum pot obţine un card de reduceri Linella?
1. Cardul de reduceri Linella  se eliberează gratuit tuturor solicitanţilor;
2. Pentru a primi un card de reduceri solicitantul trebuie să completeze o anchetă pe care o poate obţine de la orice magazin Linella;
3. Doritorii de a deţine cardul de reduceri vor putea să îl primească numai după ce vor completa toate punctele din anchetă;
4. Informaţia completată în anchetă este strict confidenţială şi nu va fi transmisă părţilor terţe;
5. Cardul de reduceri Linella se va elibera îndată după completarea chestionarului;
6. În cazul epuizării cardurilor Linella se obligă să le elibereze solicitantului în decurs de 2 săptămâni;
7. Linella are dreptul să anuleze cardul sau să modifice mecanismul funcţionării lui fără anunţarea titularilor.